Digitaliseringsmessen 2026: “Det er her, vi samler den offentlige digitale dagsorden på én dag”
Når Digitaliseringsmessen 2026 åbner dørene i Odense Congress Center, samles kommuner, offentlige aktører, leverandører og beslutningstagere om de vigtigste digitale dagsordener i den offentlige sektor. For Jan Struwe Poulsen, programchef i KL og projektleder på Digitaliseringsmessen 2026 er messen et fælles mødested for alle dem, der arbejder med digitalisering som en del af velfærdsudviklingen.