03. juni 2019

Nu kan du tilmelde dig Kommunikationsdøgn 2019

LinkedIn-strategier, explainer-videoer, digital formidling, virtual reality og god rådgivning. Det er blot nogle af de emner, du kan blive klogere på til årets Kommunikationsdøgn den 7 og d. 8. november i Aarhus.

Programmet til årets Kommunikationsdøgn er tæt på endeligt, og derfor åbner vi nu for tilmeldinger til landets eneste konference for alle kommunale medarbejdere, som beskæftiger sig med kommunikation.

Kommunikationsdøgnet bliver afholdt den 7. og 8. november i Aarhus på Radisson Blu Scandinavia Hotel.

Arrangement

Konferencer og messer Kommunikationsdøgn 2019

Inspiration, værktøjer og erfaringsudveksling

På 24 timer får du ny viden fra vægtige branchefolk samt konkrete værktøjer og inspiration, du kan bruge i dit arbejde som kommunikationschef, pressechef, webkonsulent, digitaliseringsmedarbejder, kommunikationskonsulent, udviklingsmedarbejder eller presserådgiver.

Du kan blandt andre møde Jacob Bøtter, iværksætter og forfatter til bogen ”Fuck it, Ship it”, Anne Katrine Lund, strategisk rådgiver og ph.d. i retorik, Anders Toxboe, digital rådgiver og founder af UI-Patterns.com, Mariam Skovfoged, kommunikationschef i SAS, og Benjamin Rud Elberth, digital rådgiver.

Hvert år deltager omkring 350 kommunale kommunikatører fra hele landet. Konferencen er derfor en unik mulighed for at netværke og erfaringsudveksle med kolleger fra andre kommuner.

Webtekster, proaktiv presse og podcasts på programmet

Programmet byder på 9 forskellige faglige oplæg og – som noget nyt i år – 6 forskellige workshops, hvor du sammen med de andre deltagere får mulighed for at arbejde mere i dybden med emnet og løse konkrete opgaver undervejs.

Du kan blandt andet blive klogere på, hvordan du:

  • gør podcast og virtual reality til en del af kommunens kommunikation
  • styrker den proaktive presseindsats
  • laver intern kommunikation, som både er humoristisk og engagerende
  • skærper din gennemslagskraft som rådgiver
  • tester kommunens webtekster og opstiller præcise succeskriterier for jeres digitale kommunikation
  • går fra deltagelse til samskabelse – og når målgrupper, som er svære at nå
  • bruger 69 konkrete digitale løsninger til at gøre dit arbejde endnu bedre
  • opbygger din personlige eller kommunens LinkedIn-konto og planlægger din LinkedIn-indsats.