01. oktober 2021

Digitaliserings­konsulenten

Hvordan lykkes digitaliseringskonsulenten i krydspresset mellem rollen som driver af digitalisering og brobygning til fagforvaltningerne og deres opgaveløsning?

Formål

Formålet med internatet er, at vi sammen bliver skarpere på rollen som digitaliseringskonsulent. Hvad er kravene i dag og hvordan håndteres de bedst muligt i en organisation med mange interesser og hensyn? Hvordan er rollen i forandring? Hvad er der i vores værktøjskasse som digtaliseringskonsulenter, og hvordan holder man sig opdateret på, hvad der sker i den rivende udvikling?

Vi sætter spot på fire temaer:

  • Forventninger til digitaliseringskonsulenten – krav, styrker og udfordringer
  • Ledelse af digitaliseringsprojekter
  • Kommunikation og gennemslagskraft i organisationen
  • Din digitale værktøjskasse

Vi sørger for oplæg til at kickstarte diskussioner og erfaringsudveksling både under, imellem og efter de forskellige temaer.

Målgruppe

Digitaliseringskonsulenter, udviklingskonsulenter, projektledere og proceskonsulenter der arbejder professionelt med digitalisering.

Pris 

5.675,- ekskl. Moms.
Prisen inkluderer deltagelse i internatet og forplejning. Prisen er uden overnatning. Overnatning kan bestilles direkte på Tivoli Hotel & Congress Center. Oplys deltagelse i internatet ved bestilling af overnatning.

Tid og sted

21.–22. marts 2022 

Tivoli Hotel & Congress Center, Arni Magnussons Gade 2-4, 1577 København V

Tilmeldingen er bindende, men du er velkommen til at overlade pladsen til en kollega, hvis du er forhindret.

 

Arrangement

Kurser Digitaliseringskonsulenten

Hvordan lykkes digitaliseringskonsulenten i krydspresset mellem rollen som driver af digitalisering og brobygning til fagforvaltningerne og deres opgaveløsning?

Spørgsmål 

Praktiske spørgsmål om tilmelding mv. kan rettes til Anja Lønbo på
alb@kl.dk eller på tlf. 3370 3497. Øvrige spørgsmål kan rettes til vicekontorchef Jan Struwe Poulsen på jtp@kl.dk eller konsulent Marie
Aggerstrøm Hansen på maah@kl.dk