08. marts 2021

Nu kan du komme på Masterclass om anskaffelser af it

Tag på masterclass og bliv bedre til at forhandle kontrakter og anskaffe ny it til jeres kommune.

Kompleksitet og høje krav

Alle kommuner mærker i disse år, hvordan kompleksiteten stiger, hver gang der skal forhandles nye it-løsninger ind til kommunen. Jura, teknologi, forhandlingsteknik, økonomi og digital strategi for jeres systemlandskab skal gå op i en højere enhed, og der er både politiske og administrative krav om et godt forhandlingsresultat – hver gang.

Masterclass om anskaffelse af it involverer dig på baggrund af din kommunale virkelighed, og du kommer til at prøve teorier og me­toder af undervejs sammen med dine meddeltagere. Alt sammen under vejledning af fagligt stærke og klart kommunikerende op­lægsholdere og facilitatorer.

Masterclass i anskaffelse af it foregår som 2 todageskurser med en måned imellem, hvor du hjemme i egen organisation afprøver og høster erfaringer med dit læringsudbytte fra den første halvdel af masterclass.

  • 13.–14. oktober 2021
  • 8.–9. november 2021

Begge todageskurser undervises i KL-huset, Weidekampsgade 10, 2300 København S.

At vide og at kunne

Du vil efter masterclass kunne:

  • træffe beslutninger om projekters indkøbsform og kontrakttype samt håndtere de forskellige krav, der indgår i en it-anskaffelse
  • indgå i en konstruktiv dialog med både it-leverandører og med kommunens fagområder før, under og efter it-anskaffelsen
  • Løse konflikter med leverandører
  • anvende de mest relevante værktøjer til anskaffelsesprocessen
  • danne dig et overblik over anskaffelsesprocesser – fra kravsæt­ning til udfasning af it-løsninger.

Prisen for tilmelding er Kr. 13.900 ekskl. Moms.
Tilmelding er bindende, men du er velkommen til at sende en kollega, hvis du er forhindret.

Læs hele programmet for begge todageskurser og tilmeld dig nedenunder