27. august 2020

Nyt sted til KL’s Erhvervs- og Turismekonference

Erhvervs- og Turismekonferencen den 17. november flytter placering og afholdes på Langelinie Pavillonen i København.

Den nye placering skaber tryggere rammer med mere luft for deltagerne og giver en makskapacitet på 250 deltagere. Afholdelsen af konferencen sker i fuld overensstemmelse med gældende sundhedsmæssige retningslinjer.

Langelinie Pavillonen er også centralt placeret i København med gåafstand fra Østerport St. og Marmorkirken Metrostation.

Et moderne hus med historie

Langelinie Pavillonen forener unik beliggenhed, klassisk arkitektur og nordisk design med en dynamisk indretning. Før i tiden blev sildebensparketgulvet i de store sale betrådt af Københavns selskabsliv, som dansede natten ind til tonerne af tidens musik.

Nu er det borgmestre, kommunalpolitikere og erhvervskonsulenters tur til – under Corona-venlige forhold – at nyde husets designtradition og udsigten til Kastellet, Langelinie promenaden og Den lille Havfrue på den ene side og Marmorkirken og Københavns tagrygge på den anden.

KL afholder konferencer under Corona-venlige forhold

Som nævnt sker afviklingen af alle KL’s arrangementer naturligvis i fuld overensstemmelse med sundhedsmyndighedernes regler og retningslinjer, ligesom KL løbende holder sig opdateret på den seneste udvikling om Covid-19.

Erhvervs- og Turismekonferencen overholder alle gældende krav til konferenceafvikling, herunder fx at:

  • Antallet af konferencedeltagere ikke overstiger myndighedernes bestemmelser
  • Konferencedeltagerne er placeret siddende og med behørig afstand mellem sig
  • Når deltagerne bevæger sig mellem samtalesessioner, sker dette under forhold, der er i overensstemmelse med gældende retningslinjer
  • Konferencestedet er indrettet med henblik på at undgå omfattende kødannelse
  • Der er nem adgang til flydende sæbe eller håndsprit for alle konferencedeltagere
  • Områder til bespisning ifm. arrangementet er indrettet, så de opfylder myndighedernes anvisninger

Læs mere og tilmeld dig KL’s Erhvervs- og Turismekonference her.