13. oktober 2022

KL afholder temadag om evalueringskultur i dagtilbud

KL’s virtuelle temadag d. 24. november sætter fokus på, hvordan kommuner og dagtilbud kan styrke evalueringskulturen.

I etablering af en evalueringskultur spiller flere aktører en rolle. Det kræver en rammesættende forvaltning, kontinuerligt ledelsesfokus og faglig ledelse samt ikke mindst fokus på konkrete evaluerende indsatser i den daglige pædagogiske praksis. KL’s virtuelle temadag d. 24. november sætter fokus på, hvordan kommuner og dagtilbud kan styrke evalueringskulturen. Temadagen er bygget op som en kombination af faglige oplæg, kommunale erfaringer og refleksionsseancer, hvor man i grupper kan arbejde med at koble viden til egen lokale praksis. Du kan læse mere om programmet og tilmelde dig til dagen nedenunder. 

Temadagen er en del af et samarbejde mellem KL og KOMPONENT om at sætte fokus på styrket evalueringskultur i dagtilbud. Temadagene er målrettet pædagogiske konsulenter, dagtilbudschef og dagtilbudsledere. KOMPONENT udbyder parallelt hermed to kompetenceudviklingsforløb for dem, der vil arbejde indgående med kompetencer til at styrke evalueringskultur. Se mere på Evaluering som udvikling i praksis og Faglig ledelse af fagprofessionelles arbejde med evaluering.

 

 

 

×

Log ind