Sammenhængende indsatser på 0-18 års området
Følgende kommunale eksempler giver indsigt i, hvordan kommunerne arbejde med den sammenhængende indsats på 0-18 års området.
-
Nordfyns Kommune: Ledelsesfora for dagtilbud og skole
Læs mere -
Tønder Kommune: Enkle værktøjer sætter fælles retning på tværs af fagområder
Læs mere -
Slagelse Kommune: Inkluderende sprogindsats bygger bro mellem dagtilbud, skole og det lokale kulturhus og skaber gode forudsætninger for sproglig progression hos børn med sproglig forsinkelse
Læs mere -
Rødovre Kommune: Fælles tema i børnehave, SFO og skole giver børnene fælleskabsfølelse, genkendelighed og tryghed ved overgangen fra daginstitution til SFO og skole
Læs mere -
Rebild Kommune: Koordineret indsats ift. skolevægring, Projekt Fælles-Indsats og Inklusionsarbejde
Læs mere -
Vejle Kommune: Fra fravær til fremmøde i skolen
Læs mere -
Faxe Kommune: Læseglæde og læselyst – forældre som betydningsfulde rollemodeller
Læs mere -
Hedensted Kommune: Udvikling af systematikker, metoder, forløb mm. der understøtter, at flest muligt børn og unge skal være i og forblive i trivsel i størstedelen af institutions-, skole- og fritidslivet
Læs mere -
Halsnæs Kommune: Distriktsorganisering – et tidligere og tættere tværprofessionelt distriktssamarbejde
Læs mere -
Vesthimmerland Kommune: Sammen sætter vi kursen. Udviklingsplan for skole og dagtilbud frem mod 2022.
Læs mere