Indhold

Kommunikationsdøgn17

KL’s Kommunikationsdøgn er det eneste årlige arrangement, hvor alle, der beskæftiger sig med kommunikation i kommunerne, mødes, får inspiration til arbejdet og har mulighed for at netværke. Hvert år har konferencen ca. 300 deltagere fra hele landet.

Den 5.-6. oktober 2017 samles alle, som beskæftiger sig med kommunikation i kommunerne på Scandic Copenhagen. Her inviterer KL til to inspirerende dage, hvor kommunal kommunikation er i centrum.

Kommunikationsdøgnet er for alle, som gerne vil have ny inspiration med hjem til arbejdet og netværke med kollegaer fra andre kommuner. Døgnet henvender sig særligt til kommunale kommunikations- og pressechefer, kommunikationskonsulenter, pressemedarbejdere samt andre ledere/medarbejdere med udvikling, kommunikation, web og HR som arbejdsfelt.

Vi er i fuld gang med programmet, som vi glæder os til at præsentere.

Foreløbigt kan vi afsløre, at det bliver muligt at høre:

  • Krisekommunikation: Benzinbomben i Ry
    /Thomas Larsen, teamleder for Kommunikation i Skanderborg Kommune
  • Influencer Marketing 2.0
    /Maria Andersen, brand- og kommunikationsansvarlig hos Københavns Madhus
  • Digital interessevaretagelse for kommuner og mod kommuner
    /Benjamin Rud Elberth, digital rådgiver og ejer af Digitaltaktik.dk
  • Fra valgkamp til hverdag, eller…?
    /Ulrik Kjær, professor ved SDU og chefkonsulent i KL
  • Droner i kommunikationen
    /Claus Buur, webmaster i Odder Kommune
  • Samskabelse i danske kommuner
    /Anne Tortzen, ph.d. og direktør for Center for Borgerdialog
  • Borgerkommunikation som en del af brandingen
    /Erik Barfoed, Centerchef for Koncernsekretariat & Udvikling i Lejre Kommune
    /Pernille Steensbech Lemée, ejer af Fokus Kommunikation
  • Når der går Christiansborg i den
    /Thomas Juul-Dam, direktør og partner hos Primetime
  • Elektronista Trendsession
    /Christiane Vejlø, trendanalytiker, radiovært og direktør for Elektronista

Se det foreløbige program og tilmeld dig her.

Vil du gerne være sikker på at få en stand? Så kontakt Julie Maria Andersen.  

Håber vi ses.

Annonce




Annonce

Annonce