Indhold

Nyheder

  • 28.09.16

    Brugertest bidrager til øget brugervenlighed

    Den fællesoffentlige brugertest bidrager til øget brugervenlighed i de digitale selvbetjeningsløsninger. Det konkluderer en evaluering foretaget af konsulenthuset Oxford Research på vegne af de fællesoffentlige parter.

  • 27.09.16

    Specialist i borgerkontakt

    HK'ere med borgerkontakt gennemførte inden sommerferien en ny pilotuddannelse, hvor man bliver ’Specialist i Borgerkontakt. Nu fortsætter succesen og 16 kommuner har sendt mindst en eller flere af deres medarbej-dere på uddannelse i efteråret.

  • Se messekataloget til Digitaliseringsmessen'16 15.09.16

    Se messekataloget til Digitaliseringsmessen'16

    Nu nærmer vi os messen den 29. september i Odense

Kommende arrangementer

Kommunale eksempler

  • 31.08.15

    Bliv frivillig, også selvom du får en ydelse fra det offentlige.

    Københavns Kommune er blevet opmærkesomme på at der er mange, som tror at man ikke må være frivillig når man modtager en ydelse fra det offentlige, fx kontanthjælp, dagpenge og førtidspension. Den myte arbejder Københavns Kommune på at aflive.

  • Den nye Borger App 23.06.15

    Den nye Borger App

    Projekt BorgerApp skal hjælpe med de digitale muligheder og bliver nu gennemført i fem kommuner i Danmark. Her har man uddannet frivillige digitale ambassadører til at hjælpe andre borgere med BorgerApp'en.

Annonce




Annonce

Annonce