Ny bruger?

Sekundær navigation

Indhold

top billede

Borgerservice

På denne side finder du information om kommunernes borgerservice. Borgerservice har som organisatorisk enhed gennemgået nogle store forandringer i forbindelse med etableringen af Udbetaling Danmark. Der er opstået nye organisationsmodeller, og i mange kommuner har man målrettet arbejdet med at sikre, at borgerne fortsat oplever at få en god og helhedsorienteret service.

Hvis du har eksempler på gode måder at gøre tingene på, hører vi meget gerne fra dig. Skriv til Sara Beukel på SBK@kl.dk

 

Kommunale eksempler

  • 23.09.14

    Aarhus Kommune udvikler undervisningskoncept til unge i Digital Selvbetjening

    D. 01. november 2014 bliver Digital Post obligatorisk medmindre man er fritaget. Dette gælder alle over 15 år. I et samarbejde mellem Aarhus Kommunes Borgerservice og Biblioteker og magistraten for Børn og Unge og Center for Læring er digitalABC blevet skabt. Et koncept der har til sigte at klæde de unge på til digitaliseringen.

  • 11.09.14

    Digital Post: Tæt dialog giver mange tilmeldinger

    Greve og Skanderborg Kommune er de kommuner i Danmark, hvor flest borgere er tilmeldt Digital Post. Denne placering har de opnået i tæt dialog med borgere og interesseorganisationer.

  • En boks under uret giver svar på det meste 05.03.14

    En boks under uret giver svar på det meste

    Med Borgerservice Mini på Københavns Hovedbanegård får både borgere og turister nu via videosamtaler hjælp fra Københavns Kommune med information, selvbetjening på nettet og meget mere.

Annonce




Luk vindue

Tip en ven

Tip en ven

Felter med (*) skal udfyldes