Ny bruger?

Sekundær navigation

Indhold

top billede

Borgerservice

På denne side finder du information om kommunernes borgerservice. Borgerservice har som organisatorisk enhed gennemgået nogle store forandringer i forbindelse med etableringen af Udbetaling Danmark. Der er opstået nye organisationsmodeller, og i mange kommuner har man målrettet arbejdet med at sikre, at borgerne fortsat oplever at få en god og helhedsorienteret service.

Hvis du har eksempler på gode måder at gøre tingene på, hører vi meget gerne fra dig. Skriv til Sara Beukel på SBK@kl.dk

 

Bilag

Seneste nyheder

  • Borgerservice 2016: Fremtidens Borgerservice

    KL og COK inviterer igen i år til konference om borgerservice, hvor vi blandt andet vil diskutere spørgsmål og høre forskellige bud på, hvordan fremtidens borgerservice kan håndteres, forstås og effektiviseres.

  • Debatindlæg: Digitalisering må ikke lade borgere i stikken

    Kommunerne, staten og regionerne må ikke glemme de borgere, som har behov for hjælp, når den digitale forvaltning skal indrettes, skriver Pia Færch i et debatindlæg.

  • Den nye Borger App

    Projekt BorgerApp skal hjælpe med de digitale muligheder og bliver nu gennemført i fem kommuner i Danmark. Her har man uddannet frivillige digitale ambassadører til at hjælpe andre borgere med BorgerApp'en.

Kommunale eksempler

Annonce




Luk vindue

Tip en ven

Tip en ven

Felter med (*) skal udfyldes